Zaczyna się to pewnego dnia

Niektóre z najbardziej udanych i zyskownych strategii, jakie kiedykolwiek widziałem, zostały zaczerpnięte z zupełnie niepowiązanych przedsiębiorstw. Na przykład; słyszałem o facecie, który był zaangażowany w branżę metali szlachetnych. Pewnego dnia otrzymał list od firmy ubezpieczeniowej oferującej porównać ich bieżące ceny ze stawkami jakie płacił własnej firmie ubezpieczeniowej. Potem dostał ofertę reklamową mającą porównać prowizje jego firmy do tej u innych dealerów metali szlachetnych. Reklama mówiła, że wszystko, co musisz zrobić, to wysłać do mnie kopię dowodu potwierdzenia transakcji. Pomysł działał tak skutecznie, że wciąż przybywało nowych stałych klientów! To samo odnosi się do wynalazków. Czy zauważyliście podobieństwa w konstrukcji między długopisem i dezodorantem w kulce? Działają one jak bardzo podobne koncepcji, oprócz tego, że jeden z nich jest znacznie większy i jest wypełniony dezodorantem i drugi mniejszy i dozuje tusz – ktoś kiedyś musiał wpaść na taki pomysł na biznes! Jeśli uważasz, że nie jesteś w stanie wymyślić nowych pomysłów to jesteś skazany na te, które są do tej pory.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witajcie! Na co dzień pracuje w dziale kadr w dużej międzynarodowej firmie. W świecie biznesu jestem na co dzień, dlatego też postał ten blog, aby dzielić się z Wami moją opinią i spostrzeżeniami. Jeśli z jakimś artykułem na blogu się nie zgadzasz, lub chcesz podyskutować to będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz, albo odezwiesz się w formularzu kontaktowym!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.