Własna firma i nowa oferta

Prowadząc własną działalność, będziemy musieli wyczuć taki moment na rynku, kiedy trzeba będzie wprowadzić nową ofertę. Do takiego wniosku możemy dojść na przykład wtedy, gdy zauważymy, że nasze dotychczasowe produkty już nie będą się cieszyć tak dużym zainteresowaniem, jak do tej pory. Zdecydowanie będzie nam łatwiej pomyśleć o nowej ofercie wtedy, gdy będziemy proponować produkty przygotowane na określony sezon w ciągu roku. Jak wiadomo, gdy będzie się kończyć obowiązujący sezon, zechcemy wówczas przyciągnąć klientów nową propozycją zupełnie nowych produktów. Zupełnie inaczej jest zaś wtedy, gdy nasza oferta nie ma cech sezonowości i wtedy będziemy musieli zdać się trochę na naszą własną intuicję, a trochę podeprzeć się wynikami sprzedaży, czy ogólnego zainteresowania naszą dotychczasową ofertą. W dodatku będziemy musieli się zastanowić, co i jak zmienić, by nasza nowa propozycja okazała się być bardziej atrakcyjna od poprzedniej. Zatem, jak się przekonamy, czasem jest tak, że nad nową ofertą można pracować nawet kilka miesięcy, dlatego warto niekiedy wcześniej przewidzieć to, co może się zdarzyć na rynku. 

Witajcie! Na co dzień pracuje w dziale kadr w dużej międzynarodowej firmie. W świecie biznesu jestem na co dzień, dlatego też postał ten blog, aby dzielić się z Wami moją opinią i spostrzeżeniami. Jeśli z jakimś artykułem na blogu się nie zgadzasz, lub chcesz podyskutować to będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz, albo odezwiesz się w formularzu kontaktowym!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.