Reklama firmy i jej zasięg

Jak będziemy mogli zauważyć, inwestowanie w reklamę nie gwarantuje nam z miejsca odniesienia sukcesu, gdyż może się okazać, że jej zasięg nie będzie wystarczająco duży. Jeśli bowiem będziemy reklamować nasze produkty wyłącznie na terenie naszego sklepu, możemy zauważyć, że klienci, którzy zainteresują się innymi produktami z naszej oferty poza tymi, jakie chcieli faktycznie kupić, będą ludźmi, którzy znaleźli się wewnątrz naszego sklepu. Natomiast jeśli zechcemy przyciągnąć uwagę tych, którzy będą krążyć po innych punktach, wówczas będziemy musieli zastosować innego rodzaju reklamę. Warto także zastanowić się nad doborem reklamy pod takim kątem, byśmy mogli mniej więcej wiedzieć, jak wiele osób będzie mogło dowiedzieć się o naszej ofercie, czy taka liczba będzie iść w setki, tysiące, czy może miliony odbiorców. Oczywiście przeważnie jest tak, że im więcej ludzi będzie mogło się zetknąć z naszą reklamą, tym więcej będziemy mogli zapłacić za taką możliwość. W takiej sytuacji będziemy bowiem mogli na przykład rozważyć umieszczenie dużego billboardu na tablicy reklamowej w centrum miasta, a każdy dzień obecności takiej reklamy w danym mieście wiąże się z dużymi wydatkami.

Witajcie! Na co dzień pracuje w dziale kadr w dużej międzynarodowej firmie. W świecie biznesu jestem na co dzień, dlatego też postał ten blog, aby dzielić się z Wami moją opinią i spostrzeżeniami. Jeśli z jakimś artykułem na blogu się nie zgadzasz, lub chcesz podyskutować to będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz, albo odezwiesz się w formularzu kontaktowym!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.