Każda firma, czy nowa, czy stara ma jakieś kontakty biznesowe. Do nich zaliczamy wszystkie kontakty mające na celu wspólne zarabianie pieniędzy, albo na zakupie, albo na sprzedaży czegokolwiek w firmie jednej i drugiej. Biznes, to cała masa kontaktów z odbiorcami i dostawcami, a także firmami wykonującymi usługi dla naszej działalności. Takie informacje są bardzo cenne w działaniu przedsiębiorstwa i mają ogromne znaczenie w budowaniu biznesu. Dodatkowym atutem jest to, że firmy współpracujące z naszą także mają sieć kontaktów i bardzo często innych niż my. Jeśli są zadowolone z jakiejś firmy często dzielą się z nami taką informacją. Nasza sieć kontaktów stale się więc powiększa, a jeśli pozyskujemy nowych odbiorców, to także oni dostarczają nam od czasu do czasu jakieś nowe informacje oraz kontakty. Poszukiwanie nowych kierunków rozwoju bardzo często wiąże się z dobrym rozeznaniem i tak mając informacje o zapotrzebowaniu na nowe produkty, czy usługi jesteśmy w stanie zorientować się znacznie lepiej w tematach związanych z planowanym rozwojem.
Written on Listopad 18th, 2014 by Joanna Jędrzejewska
Kontakty biznesowe w budowaniu firmy

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )